tiistai 2. heinäkuuta 2013

ARVONTA !

Pistämpäs minäkin ensimmäisen arvonnan pystyyn, ihan sen kunniaksi kun 50 lukijaa on mennyt rikki :)
(jaa jaa.. tuota miun kirjoitusta taas) ...lukijat menneet rikki...ja pöh...siis 50:nen lukijan rajapyykki on mennyt rikki...näin sen piti olla :) ...olen iloisesti yllättänyt, että blogini on kiinnostanut edes vähän ja saanut lukijoita näinkin paljon.
Olette arvokkaita , ISO kiitos kaikille !

Eli, arvonnan voittona on pannukinnas/patalappu/ lautasliinapaketti ja pikkuinen peltisydän :)


Kesäistä ja hempeää ja niiiiiin ruusuista  :)

Arvonnan säännöt ovat seuraavat:

1. Saat yhden arvan jättämällä yhteystietosi/nimimerkkisi. Anonyymit muistakaa jättää jotain yhteystietoja.

2. Saat kaksi arpaa, mikäli olet julkinen lukijani/tai klikkaudut sellaiseksi arvonnan aikana. Lukijapaneeli löytyy tuosta sivupalkista.

3. Saat kolmannen arvan mikäli olet julkinen lukijani/tai klikkaudut sellaiseksi ja jaat tämän arvontapostauksen linkin blogissasi.

Kerrothan kuinka monella arvalla olet mukana.

Arvonta alkaa nyt ja päättyy pe 4.8.2013 klo 21.00 

Onnea arvontaan !

65 kommenttia:

  1. Kiva kun olit liittynyt blogini lukijaksi:)
    Ihanaa ruusuista, arvontaan osallistun kahdella arvalla . Mukavaa kesän jatkoa!

    VastaaPoista
  2. Hieno arvonta. Olen mukana kolmella arvalla :)

    VastaaPoista
  3. Kiva arvonta, kolmella arvalla tietysti mukanan. Mukavaa alkanutta heinäkuuta sulle :)

    VastaaPoista
  4. Kahdella arvalla tavoittelemassa suloista palkintoa.

    VastaaPoista
  5. Kiitos, olen mukana 3:lla arvalla.
    Niin ruusuiset palkinnot.
    Kaikkea hyvää sinulle!♥

    VastaaPoista
  6. Ai että kauniita ja toki olen mukana, mutta saan vain kaksi arpaa kun en osaa linkittää olen yrittänyt mutta huonoin tuloksin tuloo vaan hirmu määrä aina tekstiä ja ilman kuvaa..kun minä linkitän..en tiedä ollenkaan miten se tehdään..voin kyllä taas kokeilla mutta nyt olen kuitenkin sillä kahdella arvalla mukana..
    ja yksi on et rakastan servettejä yli kaiken.. :)
    "kotikirppunen" blogia mie sit kirjoittelen :)

    VastaaPoista
  7. Kauniita ruusuisia ja tarpeellisia ovat arvonnan voitot:)
    Kahdella mukana!

    VastaaPoista
  8. Kiva arvonta, mukana ollaan kahdella arvalla :)

    VastaaPoista
  9. Onpas söpöset :) Kahdella arvalla olisin mukana minä :)

    VastaaPoista
  10. Tulin vastavierailulle ja liityin oitis lukijaksi. Kahdella arvalla mukana. Kiva on blogisi.

    VastaaPoista
  11. Kahdella arvalla lähden mukaan ruusuista palkintoa tavoittelemaan :)

    VastaaPoista
  12. Kauniit palkinnot! Kahdella arvalla mukana;)

    VastaaPoista
  13. Onnea lukijamäärästä!
    Ruusuisessa arvonnassa mukana kahdella arvalla.

    VastaaPoista
  14. Ihana arvonta - yhdellä arvaala mukana. ;o)

    VastaaPoista
  15. ♥ ihana arvonta! Kahdella mukaan,kiitos!

    VastaaPoista
  16. Oi mitä ihanuuksia, huh sentään. Olen mieluusti arvalla mukana.
    ahlfors(at)suomi24(piste)fi

    VastaaPoista
  17. Ihanuuksia arvonnassa; olen mieluusti mukana.
    Yksi arpa kiitos!

    VastaaPoista
  18. Kolmella arvalla mukana! Ihania ruusuja ei voi koskaan olla liikaa!

    VastaaPoista
  19. Ompas söpönen arvonta...Heti kolmella alan mukkaan :)

    VastaaPoista
  20. Emmää tajua miten on mahdollista, etten ollu blogis lukija. :O
    Mut nyt on seki virhe korjattu ja kolmella arvalla oon mukana arvonnasa. :)

    VastaaPoista
  21. Ihania :) Kahdella mukana.
    s.kansakoski@luukku.com

    VastaaPoista
  22. Minä olen blogissasi varmaan pistäytynyt mutta nyt klikkasin itseni lukijaksi. Tulee selailtua niin hirveä määrä kivoja blogeja, että meinaa jo sotkeutua :).
    Pohjois-Karjala on mun sydäntä lähellä, vaikka savolainen ite olen mutta juuria on sinnekin päin isän puolelta. On oltu mökkilomilla Nurmeksessa Villin Pohjolan kautta, kerran Tetrijärvellä, kerran Paalikassa ja aina ajellaan ristiin rastiin paikkoja ja vaaramaisemia.
    Arvontaan tulen mukaan kolmella, linkitys blogissani.

    VastaaPoista
  23. Olen Arvonnassa mukana kahdella arvalla!!

    VastaaPoista
  24. mukana yhdellä arvalla !!! ihana blogi sulla !!

    VastaaPoista
  25. Kauniit. Kahdella arvalla ilomielin olen mukana.

    VastaaPoista
  26. Ihanat... Kahdella arvalla mukana.
    hannesalo@netikka.fi

    VastaaPoista
  27. Olen mukana kolmella arvalla Kauniit arvonnat

    VastaaPoista
  28. Yhdellä arvalla mukaan. Ihana blogi sinulla. Yritin liittyä lukijaksesi, mutta ei onnistunut. Tervetuloa vierailemaan blogissani silimukointia.blogspot.fi. Sieläkin on arvonta.

    VastaaPoista
  29. Yhdellä arvalla mukana!

    ninuska76@luukku.com

    VastaaPoista
  30. Arvonnassa mukana yhdellä arvalla! :)
    kulta89@luukku.com

    VastaaPoista
  31. yhdellä arvalla. sari.k-@luukku.com

    VastaaPoista
  32. NuuNuun (nuunuun@hotmail.fi)21. heinäkuuta 2013 klo 22.21

    Arvalla mukana.

    VastaaPoista
  33. Olen ahne ja otan käyttöön kaikki kolme :)

    VastaaPoista
  34. yhdellä arvalla minäkin. maison@luukku.com

    VastaaPoista
  35. Hei,

    minäkin olen mukana kahdella arvalla!

    Ihana arvonta Sinulla :)

    VastaaPoista
  36. Yhdellä arvalla mukana! :)
    mirjuska90@hotmail.fi

    VastaaPoista
  37. Yhdellä mukana :) ilokseni@gmail.com

    VastaaPoista
  38. Yksi arpa tännekin :) snow_angel85@jippii.fi

    VastaaPoista
  39. Kiva arvonta, mukana kahdella arvalla

    VastaaPoista
  40. Mukana yhdellä arpalipukkeella kisaamassa ihanasta ruusuromantiikasta.
    flight(at)luukku(piste)com

    VastaaPoista
  41. Ihanaiset sävyt :)) Mukana kaikilla arvoilla! Omassanikin on meneillään Lexinton arvonta http://bikkenpilttuu.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  42. Kahdella arvalla tavoittelen näitä söpöläisiä :)

    VastaaPoista
  43. Voi kun kiva blogi, yhdellä arvalla mukaan

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lunastan toisenkin arvan liittymällä lukijaksi :)

      Poista
  44. Kuivat palkinnot! Yhdellä mukana :)
    Saya
    sayav@hotmail.fi

    VastaaPoista
  45. Hei!

    Löysin just ihanan blogisi ja voi kun voittaisi nuo ruusuiset keittiöön! Yhdellä arvalla mukana :)

    Sirpa

    VastaaPoista
  46. Osallistun arvontaan, 1 arpa.
    -minttu47-
    minttu47@gmail.com

    VastaaPoista
  47. Yhdellä arvalla mukana, kiitos.

    VastaaPoista
  48. Yhdellä mukana! marianna1@luukku.com

    VastaaPoista
  49. Tänne eksyin ja lukijaksi jäin! Ihana blogi ja ihana arvonta!!! Kahdella mukana siis! :)

    VastaaPoista
  50. Sinulla on kiva blogi, tulin heti lukijaksesi. kahdella arvalla mukaan arvontaan.

    VastaaPoista
  51. Oi, mikä ihana palkinto! Kahdella arvalla mukana :)

    VastaaPoista
  52. Kiva palkinto!
    Yksi arpa minulle, kiitos!
    Hiisukas (hiisukas@gmail.com)

    VastaaPoista
  53. yksi arpa. ihana palkinto! maison@luukku.com

    VastaaPoista
  54. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi, ne ilahduttavat aina :)